Orice
entitate comerciala care are un punct de lucru unde se lucreaza cu clienti
trebuie sa gaseasca diferite modalitati de atragere a acestora. Insa
specialistii in marketing sunt de parere ca metodele traditionale sunt inca
foarte populare in tara noastra, motiv pentru care un magazin trebuie sa
apeleze la inscriptionarea vitrinelor cu litere sau orice mesaj, logo, desen se
doreste.
Aceasta
procedura este efectuata pentru a atrage clientii, dar si pentru a-i face pe
acestia sa memoreze insemenele companiei, disponibile pe o suprafata foarte
mare, si a-i atrage pe viitor. Indiferent de natura companiei, inscriptionarea
vitrinelor este necesara, motiv pentru care la tot pasul clientii intalnesc tot
felul de insemne pe care le memoreaza in mod subconstient.
Procedura
este foarte usor de pus in practica, fiind nevoie de o imprimanta speciala, de
dimensiuni mari, capabila sa redea imaginea la cea mai inalta rezolutie, urmand
ca folia emisa de aceasta sa se aplice pe vitrina. Se foloseste un adeziv
special, usor de folosit, dar si usor de indepartat atunci cand este nevoie si
care nu lasa urme dificil de inlaturat.
Nu
trebuie omis faptul ca ori de cate ori apare o promotie, daca aceasta este
prezentata in vitrina, cu siguranta ca va atrage tot mai multi clienti, iar la
finalul campaniei nu este nevoie decat de dezlipirea autocolantului utilizat.
Durata de viata variaza de la cateva luni la cativa ani, in functie de tipul
foliei folosite, insa conteaza si conditiile la care aceasta este supusa.
Insa
pentru a avea parte de cele mai bune servicii se recomanda apelarea la
companiile specializate, intrucat acestea ofera suport de la bun inceput, de la
pregatirea ideii, pana la punerea in practica a acesteia. De asemenea, se
folosesc cele mai bune produse, rezistente, care nu se decoloreaza o data cu
trecerea timpului si care sunt potrivite in orice situatie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu