marți, 21 aprilie 2015

Modificari in birou

            De cand m-am mutat in noul meu birou din Pipera Tunari parca am stat pe ace…nu altceva. Nu imi placea deloc cum arata si mai ales nu suportam faptul ca aveam geamurile transparente 100% si restul colegilor mei puteau vedea in orice moment cu ce ma ocup eu….adica sa fim sinceri, poate vreau sa stau in chiloti in birou si nu pot de ochii colegilor…correct, nu? 
            Bineinteles ca nu se punea vorba de stat in chiloti in birou dar nu ma simteam in largul meu sa fie toti cu ochii pe mine.
Initial mi-am pus niste jaluzele verticale la care am renuntat dupa 2 saptamani fiindca mi se parea ca strica design-ul intregului birou.
            In ultima instant, am chemat un prieten care are o firma de amenajari interioara si el a gasit cea mai buna solutie: a folosit o folie de imitatie sablare mata pe geamurile din biroul meu si acum sunt safe 100%, nu se mai vede nimic in biroul meu si nici eu nu mai vad ce fac colegii mei.
            Acum pot sa stau linistit si sa ma tin de treaba la biroul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu